Sovmorgon

Imorgon och varje torsdag framöver så får jag sovmorgon till 09.30 och slutar även klockan 12 varje onsdag för nu har jag äntligen reducerat bort dom förbannade jävla datalektionerna! Data läraren var ju bra å så men det var innehållet som sög. Typ att lära sig hur man byter bakgrundsbild osv? Det kan ju vi som har växt upp med datorer redan. Men nu har jag aldrig mer den lektionen iallafall.. SKÖNT!

Imorgon så kommer även byggsnubbarna hit och ska kolla på kökstaket.. Det har ju tydligen blivit en ny fucking jävla vattenläcka i taket och nu kanske dom måste göra om hela det fina nya badrummet IGEN. woho vi hade det nya badrummet i ca 5 månader? oc hdet tog dom ju för fan 5 månader att bli klar med skiten typ. fan vad less jag blir om det blir samma visa igen.. vara utan ducsh & toalett sådär länge, buhu.

Snart ska jag ta och gå till kiosken och handla lite, sen ska jag duscha & mysa framför en film och försöka somna i tid så kanske jag är någorlunda pigg imorgon. Har sovit som fan när jag kommit hem. Ska kolla på "Cloudy with a chance of meatballs" igen, den var ganska kul tyckte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0