Tisdag

Det är då en jävla tur att vi är lediga idag, för annars hade jag missat en hel del i skolan. Det som är nackdelen med att vara hemma en dag ellre så från skolan, man missar så mycket eftersom att dom har packat ihop alla kurser så att man ska hinna med allt på 1,5 år. Jag mår fortfarande dåligt idag, hade så jävla sömnproblem så det inte är sant. Tror jag vaknade varje halvtimme och såg saker eller så vaknade jag av att jag frös som fan eller svettades ihjäl typ.

Ska väl alldeles strax ta och hoppa in i duschen och hoppas på att jag blir lite piggare så jag kan dra till kiosken och köpa snus. Kanske nått att äta om jag vågar. Får se om maten vill ligga kvar i magen eller inte :P

Glömde att skriva att i lördags så var jag & Amme ut på tranan. Innan vi drog ut så var mamma & pappa här och vi åt tacos och pratade en massa. Sen fick vi skjuts ner till Tranna där det var dött med folk, men det hade det tydligen varit på Tupps också om jag hörde rätt? Jag & Amme hade iallafall skitkul, var kul att dra ut bara hon & jag för en gångs skull också :) Vart en hel del alkohol men som tur var så vart jag inte så jättebakis. Jag mådde tillräckligt bra för att åka till Freluga & umgås med bror & Teo ett jävla bra tag, och Teo var så mysig och kramsjuk!

Näe men en dusch nu då, Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0