Vill ha

Fan vad mycket det finns som man vill ha här i livet. Jag vill bland annat vinna flera miljoner så jag kan köpa vafan jag vill och bjuda familj och vänner på resor osv. Sitter och kollar på en massa kläder på internet nu som jag vill ha, men som tur är så tycker jag inte om att handla kläder på internet, tycker det blir så krångligt om man måste hålla på och skicka tillbaka och hålla på. Jag tycker mer om att åka till affären och prova det innan jag köper. Så jag har varit duktig att inte internetshoppat ;) Men har hitta lite som jag vill ha. Funderar på att åka till Gävle någon dag snart eller nästa gång jag får pengar och shoppa lite, min garderob är tom.

Är iallafall JÄVLIGT nöjd över mina jeansleggings som jag köpte, dom är så jävla skön och bekväm. Jag brukar annars aldrig använda leggings eller tights förutom när jag ska på fest, men nuså! Bästa köpet denna månad iallafall :) Mer sånna ska få plats i min garderob.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0