2010

Jaha, då blir det här första inlägget för i år då! Känns konstigt att skriva 2010. Tänk att man är född på 1980-talet.. och nu är det 2010 haha. Det har varit ett helt okej år faktiskt. Orkar inte skriva om allt jag gjort, men har ju hunnit med en Englandsresa som gjorde mig glad och som jag minns mest från 2009.  Det här året ska också bli  ett bra år har jag bestämt. Har inte sagt några nyårslöften men har några mål som jag vill klara iallafall, men inga måsten! Bland annat så vill jag köpa mig en bil, ska gå i skolan, försöka bli blond igen om jag vågar och sen äta nyttigt som dom flesta säger, men sånt som visar sig haha.

Har haft roligt dom här 5 dagarna som jag har varit ledig iallafall. I lördags så var jag, linda, camilla, amanda & andreas på tranan iallafall, och det var ovanligt roligt för att vara så lite folk. Men det var mindre roligt igår morse.. somnade runt 03.30 på söndags morgon och klev upp klockan 06.00 för att bege oss mot Torpshammar & Boda Borg.  Det är typ som fångarna på fortet.. ska gå in i ett rum och lösa saker och ting sen får man gå vidare! Jag var både bakis & trött när jag vaknade, men jag klarade att kliva upp ovanligt bra iallafall. Kom iväg efter 8 nångång och kom fram vid 12 haha.. Vi krockade på vägen dit också, så från och med nu är pecca glidarN. Tur att det var trevliga killar som vi "stötte" på hahaha.. Var iallafall där tills dom stängde kl 18 och kom hem vid 22 tiden :) Tack ni som var med, jag hade skitkul :)

Och imorse var det bara att kliva upp & jobba. Och det var längesen jag hade sån här träningsvärk. Men det var det värt :)  Och om precis en vecka så börjar vi skolan också. har fortfarande inte fått papper från CSN men får hoppas på att dom kommer snart. Längtar lite faktiskt!

Hoppsa ni alla har haft en lika bra start på året som jag!


Kommentarer
Postat av: pecca

Gud vad kul vi hade! Men jag kan inte råför att min bil inte vilja stanna när jag bromsa :D hahah

2010-01-04 @ 21:52:32
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0