American History X

Den filmen fick vi kolla på i skolan idag. Har redan sett den för längesen men det gjorde inget att se den igen för den är ju bra ändå så! Fick även en uppgift till den men den har vi en vecka på oss att göra. Sen hade vi datalektion i 2 timmar också.. fick lära oss start knappen idag.. vem fan vet INTE hur man trycker på starknappen då? är ju nästan som ett skämt. Har iallafall äntligen kommit hem nu, eller ja för en stund sen. Direkt efter skolan så kom Malin och hämtade mig & Amme så åkte vi hem till dom och umgicks. Fick gosa lite med mysigaste Liam också, och han växer å står i den lilla sötnosen! Spelade även lite Guitar Hero och knäppte lite bilder :)



Ska väl ta och öppna boken snart för att plugga lite eftersom att vi har seminarium imorgon om kön och genus och massa skit men just nu så orkar jag inte, är så jävla trött. Sover riktigt dåligt nu om nätterna. Vaknade tusen gånger av att jag var kissnödig och lika i skolan idag också så var jag fan på toa hela tiden såfort jag kunde för jag vart kissnödig hela jävla tiden! Bara det inte är urinvägsinfektion så blir jag glad.. det gör då inte ont så hoppas på att slippa skiten. Sist jag hade det så hade det spridit sig ända till njurarna och det var inte kul kan jag tala om..

Skulle ha behövt tvättat kläder och göra matlåda också, men det skiter jag i ikväll.
Jag får gå som en liten lortgris imorgon haha! Närå men nått rent ska jag väl iallafall ha kvar.

Har även suttit och kollat på en massa bilar idag på blocket och inte på blocket. Vill verkligen ha en bil nu! Helst en liten och lämplig nybörjar bil.. en Golf 3a kanske? om dom nu heter så, vet inte ett jävla skit om bilar jag.
Bil ska jag då ha till sommaren iallafall, då jävlar blir det att glida runt på sommarnätter :D Tur att jag har så underbara storebröder som hjälper mig med allt det där! ♥

Näe nu funderar jag på att knäppa igång en film, lägga mig i min stora säng under mitt underbara täcke och bara slappa! Somnar jag så somnar jag, då är jag utvilad tills imorgon iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0