Äntligen helg!

Även fast denna vecka har gått otroligt fort så är det fortfarande jävligt skönt med helg!
Har sovit ut idag och har nyss ätit "frukost". Jag vill hoppa in i duschen och dra ner på stan men det är inge kul att gå själv så jag tar det imorgon. Skulle behövt köpa lite kollegieblock och skit.. nya byxor också. och smink.. fan jag kommer bli fattig direkt!

Fick hem min nya telefon igår också, och jag är mycket nöjd över den måste jag säga. Var välbehövligt med en ny. Men går den här sönder så hoppar jag från en bro. Jag vill inte ens veta hur många telefoner jag har haft som har gått sönder eller försvunnit haha, usch ångest. Samma sak gäller med bankomatkort.. den jag har nu är trasig men det funkar att ta ut från bankomaten så jag fortsätter med det ett tag. Börjar bli pinsamt att gå in på banken nu för tiden då dom redan vet var jag vill såfort jag går innanför dörren :P

Och imorgon vankas det utgång av vad det jag har hört. Hoppas det stämmer för jag är lite sugen på att festa imorgon faktiskt. Hoppas det är många som ska ut bara! fast lär väl inte vara det med tanke på att det är helgen före löning.. tror jag?

Var hem till bror & Helena igår i freluga och hälsade på en sväng, skulle kika på en bil som Pecca vart sugen på.
Först var jag sugen men sen ville jag inte helt plötsligt. Allt var iallafall bra med dom, förutom att elena var fullproppad med prickar, stackarn har åkt på vattkoppor. Nu är det bara att vänta på att Teo får :P Tur att jag had när jag var liten!

Vill köpa en bil nu snart jag känner jag.. vill kunna ta mig till ställen. Kunna hälsa på Kris & Helena i Arbrå lite oftare, slippa åka buss till skolan och kunna åka till orbaden i sommar.. fan vad härligt det kommer bli att ha en egen bil. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jolu, imöra ska vi gö nå kul tycker jag. Orka sitta hemma då bara? njava.. Hähää.

2010-01-15 @ 14:53:31
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0