Bra dag

Idag så har det varit en bra dag minnsan. Inte för mycket att göra och inte för lite heller. Igår kväll så somnade jag före klockan 22 tror jag? sen vaknade jag klockan 13 idag, så det blev 15 timmars sömn och det klagar jag inte över! Men kroppen klagade.. var fortfarande hur trött som hellst när jag vaknade, och det brukar ju bli så när man sovit för länge.

Jag klev ialafall upp tillslut och satt här en stund. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för ljusparty med Elin & Amme. Amanda & Elin vann massa doftljus och jag köpte mig några stycken, dom luktade förbannat gott så jag kunde inte motstå hehe. Efter det så drog vi iväg och pluggade klart det sista tills imorgon, fast jag är inte helt klar än, får försöka fixa lite tid imorgon i skolan eftersom att jag inte har skrivare eller Words på den här datan. Tack & lov för USB minnet!

Fick ett par skitmysiga vantar från Elins söta mamma föresten! Jag älskar dom där vantarna.
Jag fick ju ett par förra året tror jag det var? men dom försvann lika snabbt och då vart jag ledsen i ögat. 
Men nuså har jag ett par fina lovikavantar igen och dom här ska jag vakta med mitt liv :D



Näe nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0