Bra dag

Idag har det varit en bra och lugn dag! Vaknade väl vid 11 tiden nån gång som jag skrev tidigare, sen åt jag nyttig frukost och sen kom Pecca hit. Vi hade bestämt oss för att ta en långpromenad i det sköna vädret. Vi började gå från Granberg, sen gick vi där vid Milko, Mobackes, Max, Atatoil och upp vid Karlslund sen vidare mot Scandic och sen rakt mot Granberg igen. Tog oss 1½ timme och fan så skönt det var när man kom hem, benen kändes som spaghetti haha. Har även hållt mig från läsk idag, och hållt mig till Ramlösa. Hoppas vi går ut och går igen nån dag snart! Min kropp behöver det haha.

Har väl inte gjort alls så mycket mer idag. Var på Hemköp och handlade lite mat bara sen har jag suttit här och lekt lite i Photoshop och provade göra mig en ny header men nja.. får fixa en ny en annan dag, jag blir ju aldrig nöjd.

Imorgon är det dags för skola igen. Börjar 09.00 om jag fattat rätt? lämnade min pärm i skåpet och där i ligger schemat. Men jag vet iallafall att vi går till 16.30.. uscha. Men det ska nog gå bra det också.

Pillade även lite med mina naglar nyss och gjorde om den där jävla franska manikyren och nu vart det lite bättre iallafall. Satte dit små diamantpluppar också men dom ramlar bara av hela tiden. DRYGT.

Och internet är fortfarande lika jävla segt.. fattar inte vad som är felet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja vi måste ut och gå snart igen, sjukt skönt :D Kanske kan göra "hundtricket" nästa gång ;)

2010-01-19 @ 21:43:33
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0