Då var man igång igen då

Då var första dagen i skolan avklarad, och det gick ju finfint! Fick lite papper och information och sånt.. så är vi lediga på tisdagar & fredagar, SKÖNT! Det ända problemet jag har nu är att jag inte har den där första jävla boken än. "Människan socialt & kulturellt" av nån Ringqvist. Om det inte är någon snäll själ där ute som har en sån till salu eller låna ut så får jag ta och beställa från internet, men det är ju så jävla dyrt med bokhelveten!!
Kursen börjar ju på onsdag så det börjar brinna lite i knutarna haha. Dum som jag är som inte beställt tidigare då.
Ska iväg till skolan imorgon en sväng och prata med en lärare 13.30 så får mig även en till sovmorgon som sitter finfint.

Ikväll så blir det klättring igen med Camilla & Källänge! Får se hur mycket man orkar den här gången. Jag tippar på 1 steg för idag är jag trött!

Det var väl allt för idag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0