Design

Började dagen idag med att ta en promenad till skolan, och det var så skönt kan jag lova att få lite frisk luft innan man ska sitta i ett klassrum i 3 timmar! Var ändå en lugn dag i skolan för det var typ inte en enda jävel dör förutom våran klass hehe. När vi slutade så tog vi en promenad hem också. Somnade när jag kom hem som vanligt, och vaknade inte förens 3 timmar senare rumt 19 tiden. Satte nästan direkt igång med att göra om Camillas blogg, hoppas du vart nöjd bara! :) Synd bara att jag inte ser den nya designen från min jävla dator, den visar den förra designen.. hoppas det bara är för mig det är så, så att inte massa andra ser den gamla också. Jag har mycket att lära mig om bloggdesign, men just nu räcker det med vad jag kan, orkar inte anstränga min hjärna mer än vad som behövs haha. Kolla in hennes blogg också, http://camilllacarlsson.blogg.se/ :)

Var iallafall nyss iväg med Pecca & Anja. Vi skulle skjutsa Anja till Undersvik och sen kika på deras getter som dom har köpt. Dom luktade röv, men var söta på sitt egna lilla vis. Hunden Daisy (?) var sötast! Katten var större än henne :D Sitter iallafall bara hemma nu och slappar.. Ska väl dra igång en film och kolla på eftersom att det inte finns så mycket annat att göra en måndagkväll.

PUSSGODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0