Helgen

Idag så har jag faktiskt fått LITE gjort av det jag skulle ha gjort.. lämnade såklart det tråkigaste till någon annan dag, och det var ju städningen. Har iallafall gjort klart en uppgift, och den andra uppgiften ska inte vara klar förens på onsdag så den är det ganska lugnt med. Har även tvättat kläder och snart så ska jag hoppa in i duschen så då är det 3 grejer avprickat från listan. Eller med andra ord så är det bara städningen kvar hehe.

Tänkte slänga in lite bilder sen helgen och sammanfatta lite kort.

FREDAG:
Jag var ledig, men sov hos Pecca. När hon kom hem från jobbet så åkte vi iväg direkt till Rengsjö och skulle kolla på en bil mitt ute i skogen åt henne. Hon frågar om hon får provköra, och javisst det fick hon! Det roliga är att bara några 100 meter ifrån huset så kör Pecca in på en skoterled.. jag säger åt henne att passa så att hon inte kör fast , och vad gör hon? hon kör ju såklart fast! hahaha, så hon fick ringa till gubben som ägde bilen och säga lite snällt att hon kört fast.. så kommer han med sitt monster till bil och drar ut oss ur skogen. Fan va kul det var!


(Pecca tankar bilen)     (syns lite vart vi körde fast)

LÖRDAG:
Tog det först lugnt på dagen.. jag blev väckt av att Hemköp ringde mig och sa att jag hade tappat mitt bankomatkort där, och det hade jag ingen aning om så det var bara att åka dit och hämta kortet. Sen drog vi på systembolaget också för att köpa lite gott inför kvällen som bestog av att jag & Pecca åkte hem till Malin och spelade kort, pratade och spelade även lite guitar hero och åkte en massa bil, hade jätte trevligt!


(bästa Malin & sötaste Liam!)

IDAG:
Idag så sov jag ut till klockan 13 ungefär, sen har jag bara suttit vid datan och pluggat lite och tvättat kläder osv..
Men jag har även hunnit med att vara i Freluga och varit sällskap åt Mike (bror) och busat lite med Teo!
Han får mig alltid på det bästa humöret även om han väljer att vara extra busig ibland haha. 
Kom iallafall nyss hem och ska strax hoppa in i duschen som jag nyss skrev. Blir till att lägga sig snart så man är någorlunga pigg imorgon i skolan.


(bästa Teo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0