Jag blir tokig

Antingen är det helsingenet som är helt jävla cp eller så är det min dator som är helt jävla störd.
Varenda internetsida är så JÄVLA seg att komma in på förutom facebook? jag blir snart galen.
Nu vill jag ha mig en ny jävla dator för den här är jag så otroligt less på. Bara problem hela tiden. Inte för att det kanske är just datorn det är fel på just nu, men ändå.

Sitter och försöker skicka 2 arbetsuppgifter till en lärare nu, men det går ju såklart inte för internet är fucked up. Hoppas det går för annars blir jag tokig. När jag väl har gjort en uppgift i tid så blir det såhär så det blir fortfarande inte i tid haha.

Och det är ett mirakel att jag vaknade av mig själv den här tiden för annars så brukar jag vakna vid 14 tiden som tidigast. Har varit vaken nu ett tag och finslipat uppgifterna lite. Ska väl börja städa mitt rum snart kanske, eller ta mig en promenad. Fan vad jag har saknat att gå ut och gå, men det har ju varit så kallt ute den senaste tiden så man har inte haft ork eller lust. Men nu börjar värmen att kika tillbaka och det är jag jävligt glad över :)

Näe om man ska ta och göra sig lite frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0