Jävla helvete

Fan vad jag hatar det här vädret!! Jag är verkligen desperat efter sommaren nu, och all den här jävla snön vi fick idag höjde INTE mitt humör. Jag tycker det räcker med kyla, mörker och vinterkläder nu.. man blir ju bara deprimerad av skitvädret. På somrarna så är jag som allra gladast, och det saknar jag. Längtar till att få fylla ut garderoben med nya fina sommarkläder, nattpromenader, nattbad bara vara ute över huvudtaget. JÄVLA VINTER!

Så, nu har jag fått klagat av mig lite. Har mycket som ska göras just nu. Har fortfarande inte gjort klart den där jävla film uppgiften och jag har verkligen ingen lust alls att börja med den nu heller. Men jag måste väl försöka iallafall. Tur att vi har bästa läraren som gav oss några fler dagar på oss att göra den :) Jag ska även hoppa in i duschen och städningen av mitt sovrum har inte alls gått bra.. har inte städat på ett jävla tag nu haha.

Imorgon bitti så har vi även dataprov klockan 8.00. Det lär ju gå som en dans med tanke på att det är windows vi ska ha prov på.. typ startknappen och hur man byter bakgrund på skrivbordet? haha, lätt som en plätt!!
Synd att vi läre gå till skolan i det här vädret bara, jag var lite dum som inte tog ut lite fickpengar idag och dom tar ju inte kort på dom här jävla bussarna. Fyfan jag längtar inte :P

Elin har även fått mig att spela det där jävla Petville. Har faktiskt börjat tycka att det är LITE kul haha.
Jag har ju en sån fin gubbe så :)




Kommentarer
Postat av: Elin

det är kul!! :D

2010-01-28 @ 16:55:38
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0