LESS!!!

Gaaah, jag är så less så jag skulle kunna riva ner hela jävla huset. Idag så la mobilen av, bara ändå sådär. Den var nästan full laddad så jag testade att knäppa på den.. TROR NI DET GÅR?? nääe!!!!! Satt fan och försökte i 2 timmar och har även provat att sätta i laddaren utifall men telefonen reagerar inte ens på att man stoppar i laddarhelvete. Så läste jag lite på internet för att kolla om nån mer hade lika problem, och ja det var det tydligen och problemet går inte ens att fixa?!?! JÄVLA BÖG SONY ERICSSON!!!! Det är då en jävla oflyt jag ska ha med mobiltelefoner och bankomatkort. Den här telefonen har jag till och med varit försiktig med! Men näe inte fan hjälper det. Hur fan kan en telefon bara lägga av sådär poff pang?! GAH!! Jag hatar att vara utan mobiltelefon.. det märks att man är beroende.

Det är då en jävla tur att jag får min bästa lön någonsin nu på fredag, så då blir det väl en ny telefon då. Jag som behöver pengarna till annat. Men iofs så får jag ju studielånet snart också.. läre betala lite böcker och sånt först så får jag se hur mycket det blir över.

Sen så sitter jag och hungrar ihjäl och det hjälper inte mitt humör ett jävla dugg.
Dags för mat snart kanske.. eller ska jag kanske säga frukost?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hhaah bra där.. Du och dina telefoner. :P

2010-01-13 @ 14:15:48
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0