Men jisses

Idag mår jag fan inte bra alltså. Men lite mat & en iskall cola i magen ska nog göra susen. Hade iallafall en rolig kväll ute igår med Elin! Vi började ganska sen med att dricka, så det slutade ju mer eller mindre i att jag var dum och svepte mina cidrar och öl. Och det slutade med att det smällde till som fan! Fyfan hur jag mådde där ett tag.
Det var sjukt mycket folk ute igår iallafall, lite för mycket kanske men hellre det än för lite :) Nu dröjer det väl ett tag innan jag dricker igen, har liksom inget sug alls för att supa längre. Om man jämför med förr så har jag lugnat ner mig som fan och det är ju bra!

Senare idag så ska jag & Amanda hem till Granbo för att sova där. Åker med mamma in till skolan imorgon bitti.
Hon ska även laga mat åt oss, och det kommer väl bli lika gott som alltid :) Ska även försöka få lite läxor gjorda så jag blir klar någon gång..

Får även nå fel på katten snart. Han piper och piper men han vill inte ut och han vill inte ha mat så vafan är det då? Har gosat lite med han men det villa han ju inte heller!

Näe nu ska jag försöka vila en stund, får hoppas att jag mår bättre när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

mmm gött med mammas maaat

2010-01-31 @ 14:19:07
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

hehehheehhee

2010-01-31 @ 20:40:49
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0