Men satan perkele

Vad jävla less jag är på den här kylan nu. Visst, jag VAR glad för snön men nu får det tamefan räcka. Nu vill jag har sommar, sol, bad & grilllvällar. Fan vad mys. Sitta ute ända in på morgonkvisten å mysa i sommarvärmen med massa musik och bästa människor. Hörde idag på radion att det var - 40 (!!!!!) jävla grader i Särna.. ligger väl i Dalarna det tror jag? Fyhelvete.. då kan man ju inte ens gå ut! Nej, nu vill jag ha sommar :)

Var iallafall på stan en sväng idag efter jobbet med Malin. Vi kunde inte gå långa sträckor så vi gick in lite då och då till affärer och värmde oss en stund sen gick vi en liten bit till haha. Var meningen att jag skulle köpa mammas födelsedagspresent men den var slut, så jävla typiskt. Men hittade en parfym jag ska köpa såfort jag får pengar, sen fixade jag min klocka som jag fick i julklapp så nu kan jag ha den igen.

Nu ska jag snart ta och vila en stund så jag orkar vara uppe lite längre ikväll, för jag är ledig imorgon och ikväll så ska jag kanske till Pecca & spela tv spel och mysa lite. Blir ingen Tranan för min del ikväll. Det är alldeles för kallt och sen orkar jag inte göra mig iordning heller.. sen suger det där också haha. Ska även försöka pallra mitt arsel hem till Elin efter jobbet någon dag snart :)

Pösshej.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I särna har ju vi stuga. Haha, Mathilda sa att de va -45 där. tur man inte är där alltså! :P

2010-01-05 @ 17:10:27
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0