Mycket att göra

Idag så har jag mycket att göra, men absolut ingen ork alls. Hur ska det här gå? Jag måste städa, duscha, slänga i kläder i tvättmaskinen och plugga plugga plugga. Jag får se hur mycket jag orkar, men allt det där måste ju göras idag så jag måste fan börja snart.

Igår så var jag hemma hos Malin med Pecca. Vi spelade massa kortspel och även lite Guitar Hero han vi spela.
Satt mest och pratade och hade trevligt! Vi åkte även runt en hel del i peccas nya bil. Tack för en trevlig kväll måste jag säga! Det var mycket trevligare än att gå på Tranan eller något.. har lessnat totalt på det stället.

Vaknade runt 13 tiden idag och var trött som fan. Pecca åkte hem för en stund sen och nu sitter jag bara här.
har ingen lust att skriva blogg idag, så jag avslutar här. PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0