Mysdag

Vaknade runt 10.30 och hoppade in i duschen ganska så direkt. Helena ringde och frågade om jag ville med ner på stan med henne & lilla Teo! Självklart ville jag det. Hade ju planerat att gå ner själv först, men så mycket trevligare med sällskap :) När vi kom ner vid 12 tiden så åt vi lunch direkt på Roma sen så vandrade vi runt i olika affärer och kollade lite. Jag hittade ett par svarta jeansleggings, och fan vad skön dom var. Nu är jag inte helt utan något att ha på benen som förr, då var min garderob helt tom på byxor och grejs. Efter det så vart det systemet och hem.

Nu sitter jag här och är lite smått avundsjuk på min kusin i England. Läste på hans facebook status att han träffade på Bam Margera ute på krogen igår. Hade det varit jag så hade jag sprungit raka vägen till han och klätt av han tror jag. Grrr ;) Men jag ska vara nöjd över att jag har sett ett av Johny Depps hus iallafall.. kanske ska dit nångång i mitt liv och förfölja han lite?



Kvällens planer består av att vara med Elin! Vi ska nog ta våra arslen och dra ner på Tranan och kika lite eftersom att det är löningshelg och allt. Har köpt lite alkohol utifall det blir att dricka lite. Tror det blir en bra kväll iallafall :) Bättre än igår då jag bara ruttnade bort av tråk.

Ha en bra helg! PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Vilket vackert par ni skulle va, du & bamii;)

2010-01-30 @ 15:20:07
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0