Myskväll

Har varit en mysdag idag. När jag kom hem efter jobbet så somnade jag i 3,5 timme haha. Sen kom Judit & hämtade mig så drog vi på Max & åt lite. Efter det så drog vi hem till henne & Thomas och satt där en stund & pratade. Sen vart det att skjutsa lite folk och hämta lite grejer. Sen hämtade vi Amanda & Pecca och drog hem till Pecca och spelade mario party, och jag vann som vanligt ;) eheh. Och nu sitter jag, Pecca & Amme hemma hos oss och myser. Skönt att man är ledig imorgon iallafall.



Imorgon så ska jag bara ta det lugnt och sova ut hade jag tänkt. Ska försöka att plocka upp lite i mitt rum också. Nackdelen med att ha ett sånt jävla litet rum är ju att det blir stökigt så förbannat fort. Jag har absolut INGEN som helst förvaring och då hamnar allt på golvet eller i sängen istället..

Näe, godnatt med er nu!

Kommentarer
Postat av: pecca

Godnatt? Natten har knappt börjat ;)

2010-01-06 @ 01:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0