Nyvaken

Ja då har jag precis vaknat, sitter och äter vanilj yoghurt hemma hos Pecca nu. Är själv här med Stekarn för Pecca är och jobbar hehe. Har inte riktigt vågat ställa ner mina fötter på golvet än för jag hade en vidrig dröm om  en röd orm med massa vita sträck och prickar på som åt upp Stekarn (våran katt) så jag fick ta en kniv och skära ormen i bitar så jag inte skulle råka skära i stekarn. Fick iallafall ut han ur ormen men han var så klen så.. Sen vaknade jag av att kattfan hoppade upp brevid mitt huvud och jag höll på att skita ner mig!!

Vet inte alls vad som händer ikväll heller, sånt som märks!
Har inte gjort några planer iallafall. Amanda är ju i Gävle så jag har huset för mig själv :)

Kollade på Sommaren med Göran igår också, och fan va bra den var! haha skrattade i stort sätt hela tiden!
Om ni inte har sett den så borde ni kolla på den, så jävla rolig!

Näe nu ska jag ta mig ett bad och slänga mig ner framför tvn tills pecca kommer hem.
PUSSÅKRAM.

Kommentarer
Postat av: pecca

Hahahaha sjukt kul :D Ses snart igen ;)

2010-01-22 @ 22:02:44
Postat av: Camilla C

haha alltså du & dina drömmar!!!

2010-01-24 @ 16:25:51
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0