Roliga dagar

Ja det är då va jävla roligt vi kan ha på lektionerna haha, fick nå fel på slutet idag för jag skratta som en jävla idiot åt allt! Fan vad humornivån sjunker när man är trött :D men jag klagar inte, ett gott skratt förlänger ju livet sägs det? ;) Var iallafall en lugn dag idag.. slutade klockan 14 och då gick vi ner på stan och donade med en massa CSN papper osv. Klockan 16 kom Helena & Teo och hämtade mig och Amanda så åkte vi direkt till Granbo för att hälsa på mamma. Där fick vi även hennes supergoda mat! Mamma är bäst på att laga mat, och så är det bara! Synd att man inte ärvt dom generna haha.. Han även på att träffa pappa en snabbis, han kom när vi skulle åka. Fortsatte iallafall till Freluga och var sällskap åt Teo medans Mike försökte fixa deras vattenpump som pajat och Helena var hos tandläkaren.

Kom precis hem och nu tänker jag bara slappa ikväll! Är ju ledig imorgon ändåså. Ska iallafall försöka mig på att göra klart American History X uppgiften så är den klar. Är i stort sätt klar med allt nu, men har liite kvar att göra bara.

Tänkte visa en "fin" bild som jag ritade på lektionen.. den var fin till en början men sen fick vi rast och när jag kom tillbaks så hade vissa haft lite kul åt och ritat en massa kukar på den, buhu.


Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag vill också vara bra på att laga mat! Fan vad kul vi hade idag .. hahahaha, övertrött eller vad? ;D

Godnatt!

2010-01-26 @ 02:12:13
URL: http://skitkorven.blogspot.com
Postat av: Elin

haha ja det var kul!!

- hittar man det där who i boken eller? :D

2010-01-26 @ 13:33:04
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0