Skoldags

Jani, imorgon så börjar man skola igen och kommer att gå där i 1,5 år. Jag tror att det kommer bli roligt faktiskt. Har saknat lite att skriva med papper och penna faktiskt.. Och stavningen har ju blivit rekordkass sen man slutade skolan. Imorgon klockan 14.00 ska vi vara där för upprop iallafall. Jävla skönt med sovmorgon det första man gör ;)

Sen har det inte hänt så mycket mer dom här dagarna. Jag har mest varit med Camilla, Pecca & Hans.
Har spelat en massa Mariokart & Marit Party på nintendo Wii. Så kul för jag är ju grym!
Jag, Camilla & Pecca var och klättrade klättervägg i torsdags, och det var så jävla mycket jobbigare än vad man trodde. När vi kom dit så såg vi en vägg och sa: "det där måste ju iallafall vara den lättaste väggen" men så jävla fel vi hade. Det var tydligen den svåraste haha! Men det var riktigt kul och man kände att man fick träning iallafall.. jag var helt slut efter en och en halv omgång. Var lite läskigt när man kom till toppen och kollade ner, men det gick bra iallafall. Stolt att jag klarade mig ändå upp på första iallafall :)



Det var faktiskt riktigt kul måste jag säga. Ska även klättra imorgon, får se om man kommer lite längre då hehe.
Dte är så jävla kul att prova på nya saker, undrar vad nästa sak blir? Skulle gärna vilja prova hoppa fallskärm men det är ju så jävla dyrt :( Bungeejump(stavning?) skulle jag aldrig våga prova.

Idag så vaknade jag 14.30 av att mamma frågade om jag ville med på Roma & äta, och klart jag ville det, har ju fan ingen mat hemma haha. Fick mig en nachotallrik som frukost, lyckat! 

Näe nu ska jag ta mig en dusch och KANSKE städa lite om jag hinner.
PUSSÅKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0