Stan

Var på stan idag i 3 timmar med bästa Malin, hade trevligt som vanligt! :) Jag shoppade massa behövligheter och vart lite fattig på samma gång, men som sagt det var saker som jag behövde så. Bland annat 2 bhar 2 par tights, 1 par jeans & smink. Har även pratat lite om den kommande helgen, blir nog mys det! Tog även en fika på NK, eller vart mer lunch för mig eftersom att jag inte hade ätit nå frukost. Fick nyss skjuts hem av henne så nu sitter jag bara här, funderar på att vila en liten stund annars kommer jag vara trött ikväll.

Blir väl lite fest & utgång ikväll som det är sagt iallafall, blir nog kul det också :)
Men som vanligt så har man alltid samma problem och det är vad man ska ha på sig och hur man ska ha håret men det brukar alltid lösa sig tillslut till det bättre ellre sämre.

Igår kväll så drog jag & Amanda till Freluga och passade Teo en stund, men han sov så det var hur lugnt som helst! När bror & Helena kom hem så drog vi igång en film och kikade på.. The Cave hette den. Var väl halft bra och halft dålig tyckte jag, men det var en mysig kväll ändå!

Näe nu ska jag kika på lite film, Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0