Uppgift 1, check.

Ja då har jag precis blivit klar med första uppgiften som vi fick. Vi skulle skriva om filmen Vingar av Glas.. inte det lätaste må jag säga. Man skulle skrive från ett antal nyckelord, men nuså är det klart! Bara att skriva ut det i skolan imorgon som gäller :)

Har varit lite sliten idag efter gårdagen, men det var det värt! Jag hade faktiskt riktigt kul för en gångs skull och det vart en precis lagom fylla så jag är jävligt nöjd. Vart mer nöjd när det var en snäll själ på statoil som helt utan anledning betalade det jag skulle ha, haha. Hade inte ens pratat med killen. Men det tackar jag för!
Vart även glad att jag fick träffa på rara Sara igår också, kul att ni kom hit! Våran tur att komma nu tycker jag hehe.

Idag så har jag mest legat i sängen och åmat mig, kollat på lite 2½ men, slappat och målat french manicure på min ena hand.. har inte orkat göra den andra och det lär jag väl inte göra senare heller. Åkte iväg med Pecca en sväng och handlade och sen hem till henne en stund, trevligt däh! Ska väl snart hoppa in i duschen och sen laga mat tills imorgon så man inte hungrar ihjäl. Tror vi går till 4 eller nått.
sen så ska jag dra igång en film och försöka sova.  Tack för igår Elin & Amanda!

Det var väl allt det.. häjdå!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehehehe, duktig du är. :D

2010-01-17 @ 21:00:39
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

tack själv!! :)

2010-01-17 @ 21:05:50
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0