Ge mig en sjö.

Jag vill ha en egen liten sjö på bakgården, eller en stor jävla pool. Fyfan vad det hade varit guldvärt! Men jag har fortfarande en massa städ kvar att göra. Fast mest att dammsuga hela huset, å massa småplock kvar, men det tar ju sin tid det med. Och tvätten ska torkas. Vill ju inte skämmas i helgen då vi får en massa besök.

Har iallafall varit till skajet idag å badat med Pecca, Amme, Helena & Alexander och det var sjukt skönt i vattnet! Synd att det blåste bara. Ska försöka hinna bada på lördag också om jag hinner, ska ju även festa då på kvällen och hoppas att många ska ut, men antar att dom flesta ska på Rock Weekend.. Om jag inte tar det på fredag då och går på terassen eller nått. eller båda? Jag har svårt att bestämma mig. Fest ska det bli iallafall!

Näe nu ska jag fortsätta städa så jag kan slänga mig i duschen och duscha jävligt länge. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0