Mysiga dagar

Nu börjar period 2 på schemat, och det känns kanon! Har ett mycket slappare schema nu än vad jag hade första perioden då jag gick 100 % men nu går jag bara 75 % :) Jobbar mycket kvällar och det är jag glad för, då jag själv är en nattmänniska och måste få sova ut om jag ska bli någorlunda pigg haha.

Igår så drog vi iväg ett gäng och spelade minigolf, och jag vann såklart ;) haha. Efter det så drog jag & Pecca hem till henne och pratade lite, sen åkte vi iväg och spelade kubb på långnäs, var lite svårt att se eftersom att det var mörkt ute, men såklart så vann jag & Pecca 2 av 3 matcher. Fan man är lite bäst ändå!

Idag blir det mest en slappardag, har plockat reda lite här hemma, och ska väl fortsätta med det då rötmånaden har börjat, så man läre väl frächa upp lite här så det inte blir en massa snusk! Sen ikväll så blir det promenad och även en minigolftur med Malin :)

Har också betstämt mig för att köra hårt igen när det gäller kosten och viktnedgång.. förra gången så lyckades jag faktiskt ganska bra på ganska kort tid. Gick ner 8 kg men sen var jag så dum så jag blev lat igen. Promenerade ju varenda dag och tänkte verkligen på vad jag åt. Nu ska det börjas med det igen och jag hoppas verkligen att jag står ut tills jag blir nöjd! Nu ska jag inte ge upp. Ska börja med kvällspromenader och Allévo pulver, men inte bara pulver för då avlider jag. Men mycket frukt och grönt och lite fett och götta! NU JÄVLAR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0