Finally

Äntligen är man som en människa igen. Har sovit nästan hela dagen. Somnade runt halv 1 inatt, vaknade och klev upp vid 14 tror jag det var. Åt mat och somnade om till 19 tiden haha. Har äntligen orkat ta mig en dusch så nu mår man som man ska igen. Sitter i soffan och kollar datan och tvn och myser med Stekarn som kom hem från Granbo idag, myskatten!

Om 11 dagar så kommer min kusin David & hans tjej Amy hit och hälsar på i 10 dagar. Jag & Amme följer med till Arlanda och hämtar dom :) Det blir grillning, fest, shopping, bowling osv när dom är här! Eftersom att det inte finns så mycket att göra i denna håla så får man göra så gott det går :P Ska bli kul att träffa dom igen! Sist var ju i september förra året då jag & Amme åkte dit själv och hälsade på hela stora släkten! Och i augusti nu i år så skulle morbror med familj komma hit också.

Näe nu ska jag ta och sova så jag orkar upp och jobba. Blir min andra introdag så får se hur det går, skulle få gå runt själv denna gång haha. Men det ska nog gå bra! Sen torsdag jobb 14-21, och sen börjar det på riktigt den 22a :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0