Livsnjutare

Idag har varit en riktig livsnjutardag. Helena kom och hämtade mig & Amme imorse så åkte vi till Freluga och solade och umgicks med Helena, Teo & Pecca. Åt glass och drack dricka. Underbart väder idag, och ännu bättre är att man har varit ledig. Efter att Teo vaknat så åkte vi alla iväg och fiskade lite, men det var dåligt med napp!

Sitter inomhus nu bara för att få lite pause från solen haha, börjar få ont i huvet haha. Tänkte gå ut snart igen och ligga å jäsa och försöka plugga lite. Måste få det gjort nu snart för nästa fredag sätts betygen och jag har lite kvar att göra.

Efter det så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen åka till Granbo för att hälsa på pappa :)
Nu är det bar någon ynka dag kvar till kryssningen också! Fan va kul vi kommer ha!! :D längtar som en idiot. Klockan 08.00  går bussen från stationen och vi rullar mot frihamnen, wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0