Next stop, Arlanda.

Jag är helt jävla slut just nu, jag har städat konstant i 2 dagar med några pauser. Så nu är det skinande rent i detta hushåll och jävligt skönt är det. Det har sett ut som en soptipp här de senaste månaderna haha. Får se hur länge det varar bara.

Ska snart ta och lägga mig i min renbäddade säng och i mitt nystädade rum och kolla på film och somna gott för att sen kliva upp vid 8 och ta en snabb dusch, sen åka till Granbo, och sen vidare till Arlanda för att hämta kusinen och hans tjej. Jag längtar! :) Alltid lika kul att träffa familjen från England, är ju inte så ofta man träffar dom. Men funderar på att ta en resa dit inom en snar framtid igen. Men först ska det bli solsemester för det var 10 år sen sist.

Var även ner på Roma och åt med mamma och pappa tidigare, pappa var så snäll och bjöd så man tackar inte nej :)
Och gött var det.. har varit godare men det dög! Tycker dom börjat tappa stinget där lite. Men fin lokal iaf!

Näe men trevlig helg gott folk. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0