Pjuuuh

Har varit lite duktig idag faktiskt. Har städat och skurat kök och badrum, och har städat vardagsrummet. ÄR våra egna rum och hallen kvar nu typ. Sen röja lite ute på gården om vi hinner. Amme är och jobbar så jag passar på att städa som fan. Har mycket kvar att göra så det blir väl att städa hela natten haha. Tur man har lite sommarlov nu :)
Sen är det all jävla tvätt. Kommer bli hur jävla många maskiner som helst med handdukar och kläder å dukar å allt möjligt. Det ska fan renstädas som fan denna gång. Skura golv å hela köret! Har skurat glasdörrarna till duschen, toan och handfattet, så det är gjort.

Har även så jäävla träninskverk i hela kroppen efter att ha hoppat studsmatta hela dagen igår. Inte fan visste jag att det var sån jävla träning inte haha. Så jag rör mig i snigelfart idag. Känner också att en tand längst in i käften är påväg ut.. och jag känner redan nu att jag kommer få sån jävla tandvärk för ont gör det redan nu, kan knappt tugga maten!

Nä nu ska jag sluta gnälla och fortsätta så jag inte tappar farten, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0