SNART SÅ!

Imorgon bitti klockan 08.00 så rullar vi mot Stockholm med buss, för att sen 17.00 kliva på båten och festa hela vägen till Riga fram och tillbaks, WOHO! Ska bara packa klart och ta fram passet så är jag klar tror jag. Skulle behövt ta ut pengar till bussen också, men får åka och göra det lite senare. Har försökt pluggat nu så jag slipper ha så mycket kvar att göra när jag kommer hem. För då ska jag jobba och på fredag så är det betygsättning. Lyckades göra klart 3 uppgifter som jag har skickat in, så nu har jag "bara" 2 ganska så stora uppgifter kvar. Men får ta en helkvällare på Tisdag eller Fredag.

Var även ner på systemet idag och handlade några cider som jag tänkte ta på bussen dit, för att smygstarta lite ;) ehe. Ska snart ta mig en mycket välbehövlig dusch och sen traska vidare till kiosken för att handla lite snus, å sen ska jag packa klart det sista och ta det lugnt för att lägga mig i tid så man orkar upp imorgon. Läre ju kliva upp vid 6 nångång för att göra sig klar.

Hade även min första introdag på Karlslund igår, och det gick hur bra som helst tycker jag! Mycket lugnare och gladare där än vad det va där jag var på praktik haha. Fast jag tyckte om alla där å :) Men känns som att jag kommer klara det ganska bra iallafall. Var inte så många "svåra" eller vad man ska säga. Trevlig personal var det också. Har ju 2 introdagar kvar, och sen den 22a så börjar allvaret :)

Den 19e kommer även min kusin David och hans tjej Amy hit och är här i 10 dagar, komme bli kul! Får se vad som händer på midsommar också. Om det blir mys, grillning och lite alkohol någonstans med dom vet jag inte än!

Näe nu hade jag inte så mycket mer att berätta. Förutom att jag missade att gå och kolla på balen igår som jag ville, men jag fick mysa med Teo istället :) Har sett många bilder och alla var så fin så! Mindes dagen jag var på bal och hur jävla nervös man var, men ett minne för livet, hela studentveckan var UNDERBAR! skulle göra allt för att ta den igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0