SOMMAR

Ja nu har man sommarlov i lite mer än en vecka, men det ska bli skönt ändå! Har ändå ett ganska så bra schema så jag ska absolut inte klaga :) Hoppas vädret blir bättre än vad det varit idag bara, så man kan få LITE färg på sig innan man börjar jobba.

Har iallafall äntligen gjort klart allt i skolan så nu kan jag slappna av över sommaren. Och gjorde även min sista introdag igår och nu är det bara att vänta och se hur det går haha. Jag är ju så jävla svamlig och vimsig av mig så det kan ju hända vad som helst. Men jag tror att det ska gå iallafall.

Har även hunnit med att städa liiiite idag. Vardagsrummet är klart och jag har påbörjat kök och badrum. Läre hinna städa klart hela huset innan den 19e för då kommer ju som jag sagt många gånger tidigare min kusin David och hans tjej Amy hit. Och det ser veeerkligen ut som en soptipp här hemma, nu är det fan dags för rent hus skulle jag tro haha. Men det ska vi ordna denna vecka :) Tänkte fortsätta lite nu faktiskt nu när det är lite halvkasst väder och har ändå inga andra planer för mig.

Var nyss och åt med mamma, pappa & Amme på Roma.. men jag tog bara lite vatten för jag var inge hungrig hehe.
Var trevligt ändå! Ska ta mig en dusch snart också tänkte jag.

Näe men slutskrivet nu, PUSS Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0