The X-files

Eftersom att jag halvt har vänt på dygnen så ligger jag nu nerbäddad i soffan och kollar på Arkiv X. Får se om jag får mardrömmar av det nu, så som jag fick när jag var liten haha. Detta avsnitt handlar om häxor så jag tror det är lugnt, inte så skrämmande. Avsnittet jag fick mardrömmar av när jag var liten handlade om mördar getingar. Dom kom i svärmar och bet folk och dom dog på fläcken. HUA! Som ni kanske vet så har jag stor fobi för getingar/bin/hummlor, och allt som har med småkryp och kusar att göra. Blev alltid biten av getingar eller jordgetingar när jag var liten. Och fyhelvete vad ont det gjorde av jordgetingarna.





Kanske skulle vart med i ett avsnitt jag också? HAHA
Nu börjar min trött-dålig-humor komma fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0