BÅRING

sitter i mitt rum nu och ruttnar typ. Tur att Lelle & Josse är här iallafall. Har varit ut på promenad med dom och även gjort morötter, gurka & dipp och kollat på solsidan :) Imorgon så ska jag upp vid 9 och gå och hämta lilla Milou som ska vara med mig under dagen hehe. Kommer bli mys! På kvällen så blir det party och utgång med brudarna hemma hos Elin! Kommer bli kul hoppas jag på, hoppas på att många ska ut också, fast kanske inte blir så med tanke på kryssning och finalen på söndag.

Å nu kom Peccis! :D

Såhär kul har jag ..







Fan vad mina boobies såg gigantisk ut på andra bilden haha, fast jag ligger konstigt så jag får skylla på det eller mammsen. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0