Fredag

Just nu sitter jag i min ensamhet i min säng hemma, inte ens katten är hemma haha. Har iallafall haft en trevlig dag med inte så mycket att göra. Vaknade 13.30 och drog iväg med Milla och åkte bil och kikade i lite affärer, sen kom jag hem och då kom bästa Malin, så tog vi en promenad till Hemköp. Självklart var lilla Liam med också, och fyfan vad fort barn växer! Han hade fått 2 skitsöta tänder :D 

 

Knäppte en jättesöt och fin bild på gopojken! :) Gjorde den svartvit för bilden va så blå, blir så om jag knäpper utomhus av nån anledning.

Har även pratat lite med syster om vi ska börja spara ihop till en till Englandsresa och hälsa på familjen. Men känner att jag måste iväg på en solsemester först med tanke på att det var typ 9 år sen sist, och jag verkligen längtar till att få komma bort och få ligga på en strand i ett varmt land. Och kusin David och hans tjej Amy kommer ju hit nu i sommar, och mamma ska även iväg till England i sommar, så får se hur det blir. Men pengar ska vi börja spara iallafall, för blir det inte i sommar så kanske det blir tills nästa vinter eller sommar. Jag verkligen saknar allt som har med England att göra, älskar verkligen det landet och alla där ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0