Freluga

Har precis vaknat efter en 4 timmars vilostund haha, är helt slut! Måste sitta kvar sen i helgen, har inte sovit riktigt sen dess. Ska iallafall om en stund åka till Freluga & mysa med bror & Helena för att sen sova kvar. Ska vara barnvakt hela dagen åt Teo som även fyller hela 2 år imorgon!! Fasters lilla älskling börjar bli stor :) Och Alexander fyller 7 idag också, och som det lät så ska båda firas i helgen? :)

Även Sara kommer i helgen med hennes kille, och jag ska jobba också. Fan har mycket att göra dom här dagarna nu! Får se hur jag kommer hinna med allt haha. Måste även ner på stan en sväng på Fredag för att handla presenter åt barnen och även handla lite som jag behöver själv.

Blir även sista helgen jag jobbar på väldigt länge nu med tanke på CSN och allt det där.

Har haft en blandad dag måste jag säga. Humöret har verkligen inte varit på topp men dagen i sig har varit bra. Malin kom och hälsade på en sväng på skolan, alltid lika trevligt att träffa den bruden!

Näe nu ska jag göra mig klar, PUSS.





Grattis till killarna som börjar bli stor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0