Gah

Har hur ont i ryggen som helst nu efter jobbet. Ligger i sängen och hoppas på att den ska bli bättre!
Har iallafall rullat på idag, inte så mycket att göra men ändå inte lite att göra hehe. Jobbar imorgon också, gruvar mig. Hoppas verkligen inte att det är mycket att göra. Är helt slut efter den här helgen. Har nästan inte haft en lugn stund.

Nu längtar jag tills nästa helg iallafall.. påskmat i Granbo hos mamma och pappa med familj osv. Blir nog jävligt mysigt det, och med mammas mat kan inget bli fel. Sen på kvällen så blir det utgång och äntligen ska Malin med! Kommer bli så kul :)

Snart kommer Sara & hennes kille hit också, ska sova kvar över natten. Trevligt!
Har även skött mig jävligt bra med mat och motion, har redan gått ner 3 kg! Får hoppas att det fortsätter i samma riktning. Har inte varit nå skräpmat, godis, chips eller dricka. Har hållt mig till det nyttigare ;)

Nä men nu ska jag göra annat. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0