Hängig

Idag har jag varit riktigt hängig känner jag.. trodde jag skulle vara pigg i skolan eftersom att vi bara gick till 12 men icke. Vart supertrött efter en liten stund och huvudet höll på att sprängas och halsen ville jag riva sönder.
Kom hem och vilade en liten stund men det hjälpte inte så mycket. Hoppas att jag är piggare imorgon och att jag kan prata utan att hosta efter varje ord eftersom att vi har redovisning.

Lagade iallafall mat åt mig & Amanda för ett tag sen och det blev pasta carbonara och fan jag lyckades faktiskt. Det trodde jag inte. Men det gick att äta iallafall, hade dock kunnat koka pastan LITE längre, men annars vare göttans! Ska fan börja laga riktig mat lite oftare känner jag. Både jag och Amanda åt tills vi började må illa haha..

Var även nyss iväg och hämtade Luva på stationen och sen åkte vi till Freluga och lämnade av en bilstol som jag glömde i bilen igår. Sen till Preem och då kom Judit :)

Känns jävligt skönt att snön börjar försvinna också, känns så roligt att köra bil då! haha, är lite feg av mig jag. Men ska fan ta och leta som en galning efter bil nu så jag kan få köra lite. Har inte kört mycket alls sen jag fick körkort.. Hoppas jag hittar en liten bil snart iallafall.

Nu ska jag ta och leta en film att kolla på och bara mysa ner mig i sängen men jag hittar ingen som verkar vara nå bra. Har ju typ sett alla dom nyare filmerna.. får se vad det blir.

PUSS och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0