Kanoners

Har haft en bra och mysig dag. Började med jobb från 09.30 till 14.00 sen hem å duscha och åka hit till Freluga där jag sitter nu. Lite tråkigt är det för Teo sover och har gjort det sen 20 tiden. Men har underhållt mig själv med melodifestivalen, även fast jag sov under första halvan haha. Vet inte riktigt om jag tycker att rätt låt vann men den var väl bra ändå.

Ska väl hem om en timme eller lite mer och hoppa i säng, för imorgon är det också jobb som gäller.
Lite surt faktiskt.. hade velat dra ut på Mustasch och festat lite, och även firat Bollnäs seger i matchen idag, och hoppas som fan att dom vinner nästa nu så dom kommer till final! Och jag som aldrig någonsin trodde att jag skulle följa bandy... haha.

Näe men nu ska jag kika runt lite och fortsätta kolla på tv. PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0