Lovet

Jag har då haft ett jävla bra sportlov måste jag säga. Blandat med nöje, jobb och avslappning. Lovet började ju med att åka till Vemdalen där jag hade sjukt kul, och det var så jävla fint väder. Kunde ju inte bli bättre! Sen när jag kom hem så kom bästa Camilla hem från Stockholm och åkte hem igår! Så skönt att träffa henne igen, var ju ett tag sen och man saknar ju bruden! Tror fan ingen har samma humor som vi har haha. Tack för den här veckan Camilla! ♥ Sen har jag ju även jobbat, men det var bara 2 dagar. Efter nästnästa helg så blir det inge mer jobb på Scandic på ett bra tag med tanke på studielånet.

Sov hos Judit inatt, och sitter nu i deras soffa. Vi lagade precis pannkakor och fan va gott det var. Längesen jag åt en sån god frukost! Hon har börjat lära mig att laga mat, vilket uppskattas haha. Har absolut noll koll när det gäller mat. Brukar oftast bli makaroner och korv..

Näe nu ska jag vara lite social, sen ska vi till Freluga och passa Jonathan & Alex tills ikväll.
Blir att kolla på bandyn då iallafall och får hoppas på det bästa!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caaamilla

Åh tack själv min bästaste bästa tjej! You rock my world. uoy kcor ym dlrow!! <3

2010-03-16 @ 23:48:05
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0