Lugn stund

Äntligen får jag en lugn stund! Har haft hur mycket som helst att göra denna vecka som har varit.. Sara & hennes killa var även hit igår och umgicks! Mycket trevligt eftersom att det är sällan vi ses. Åkte även till bergby och hälsade på en tjej som Sara känner. Nu ligger jag äntligen i min sköna säng och plickar runt lite på datan och kollar på film. Jobbade sista dagen på scandic på väldigt länge idag och det rullade på! Hände en liten rolig sak tycker jag då haha.. Det har bott blinda personer där i helgen så såg jag en idag som stog och pratade med en annan blind kille, så börjar dom bli klar med pratandet så hör jag:

- Ja men vi ses då!
- Jajemen!


Haha.. jag som har dålig humor antar jag!

Annar så har det varit en ganska bra dag. Efter jobbet så ville mamma och pappa bjuda på mat så då åkte vi till Roma och åt där. Vart en nachotallrik och loka för mig. Efter det så åkte jag och hämtade luva & judit för dom skulle hämta deras bil, sen vart det raka vägen till Freluga för att lämna bilen som jag fick låna i helgen och lite paket till födelsedagsbarnen :) Efter det så åkte jag och Helena och solade 20 min var, skönt var det! Måste börja få lite färg nu känner jag.

Nu till veckan så är det bara skola planerat. Ska ner på systemet någon dag också för att handla inför helgen.
Får bli vattenmelon och apelsin bacardi breezers. MUMS. Dom kan man verkligen dricka för att dom är god också..

Näe men nu ska jag ta och sova. NATTINATT ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHA

2010-03-28 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0