Lyckad Onsdag

Igår kväll så bestämde jag och Camilla att vi skulle dra ut på Tranan och festa till det lite. Började här hemma med lite vin och fixning och sen fick vi skjuts till Hans där vi lyssnade på musik och pratade. Sen vart det Tranan och minnet sviker lite måste jag säga. Men jag kommer ihåg att jag och Camilla hade krig med vakterna, vi fick även lära oss en hel del vakt knep, hehe. Bäst ni passar er. Vi slog dom så vi fick ont i händerna tamefan, fan va dryg vi va haha. Men det va kul! Har lite blåmärken idag men det va det värt tror jag. Gick inge bra för oss att spöa vakterna, dom bara skrattade, fnissade och tog polisgrepp på oss haha.

Tog taxi först till statoil sen hem till min underbara säng och somnade direkt.

Drog till Freluga vid 1 tiden idag och passade lilla älsklings Teo som va sjuk, men fan vad energi han hade ändå. Spelade nintendo wii och myste hela dagen :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer förutom att vi ska vara med Wahlbeck och Hans, får se vad som hittas på. PUSSHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0