Nu jävlar

Nu jävlar är det dags för mig att komma igång med promenader mer oftare, har varit så förbannat lat under vintern nu när det har varit som kallast, men nu börjar det ju bli lite varmare och behagligare. Jag och Amme bestämde oss för att gå hem från skolan, tog 30 min och det är ju alltid en börjat. Ska även gå till och hem från skolan imorgon. Och nu ska jag ge fan i allt med skräpmat och göra.. kommer väl säkert bli nångång men inte alls lika ofta som tidigare. Så less på skiten nu.

Har varit en bra dag i skolan iallafall, lite segt bara. Har ju börjat med Medicinsk Grundkurs nu och det verkar faktiskt vara intressant, så hoppas det går bra även fast det är mycket att göra.

Ska vila mig en liten stund nu sen ska jag börja tvätta kläder och börja lite smått med städning tänker jag. Ingen idé att jag säger att jag ska städa helt för det blir aldrig av haha.. får ta lite i taget. Sen ska jag ta mig en varm dusch och försöka plugga lite och beställa hem boken som vi ska ha i skolan nu, har glömt att göra det.

Annars så har jag haft en bra helg. Fest hemma hos Elin i lördags och det var både trevligt och kul! Mindre kul på tranan då det inte var så mycket folk. Jag vill minnas att det var ganska mycket, men alla andra säger annat haha..

Nu har du fått dig lite att läsa Elin! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

äntligen!!!!

2010-03-23 @ 18:02:51
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0