Nuså!

Nu så har jag lite tid att skriva blogg känner jag. Vaknade för en timme sen och tog ut Milou på en promenad eftersom att jag är hundvakt åt han idag en sväng! Vaknade imorse av att han låg och gosade med mig, plutten :)Har inget planerat idag förutom att duscha och städa mitt rum. Resten av huset är så fint så tack vare världens bästa mamma som städade huset åt oss nu i helgen när ingen var hemma, TACK! ♥

Vemdalsresan var underbar iallafall och roligaste gänget var vi! Söp från torsdag till söndag morgon haha. Fredagen så åkte alla iväg till backen och åkte slalom och söp i backen medans jag & luva åkte längdskidor, gick ju sådär. Men vi kom fram 3 timmar och ett klagomål på skidorna senare. Afterski på fredag & lördag och jag har tamefan aldrig sett nå snyggare killar än dom som var där, fifan alltså.

Tänkte slänga upp några bilder eftersom att det är roligare att kolla på, om inte ni redan har sett dom på facebook då.

    

   

    

   

orkar inte lägga upp alla, så ni får kika på facebook om ni vill se fler!
synd att det vart sån kass kvalité på bilderna, var tvungen att knäppa med mobilen för att min kamera ballade ur och tog bort varenda jävla bild på kameran efter att jag hade knäppt svinmånga bilder. Ny kamera snart som gäller känns det som. Tack alla för en jävligt bäst helg iallafall! Måste göras om :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0