oops

har varit lite dåligt med bloggande dom senaste dagarna, men har inte haft någon lust, sen har jag gjort annat.
I lördags så drog jag, Elin & Judit ut på Tranan, men det var så jävla lite folk så det vart tråkigt. Tur man vart full och hade trevligt på det sättet haha.. Söndag så vaknade jag och mådde SKIT. Åkte till Kilafors och åt pizza och började må bättre. Hade helst velat legat kvar i sängen imorsen, men icke.

Ska snart iväg till Söderhamn och hämta en hund som Judit ska vara hundvakt åt och imorgon så hoppas jag på att vi kan åka till Gävle för att shoppa lite. Skulle verkligen behöva fylla ut min garderob lite och även köpa lite smått till Vemdalsresan i helgen som kommer :) Den ser jag fram emot sjukt mycket! Supa, basta, ligga i solen och jäsa, gå på afterskii, och bäst av allt är att bara få komma bort!  Får se om jag vågar mig upp i backen eller inte.. hatar verkligen liftar, hua.



Jag i järvsö för 2 år sen, fyfan det är kul att åka bräda och slalom men synd att man ska vara så jävla kass på det bara! Haha. Hade nog varit lite bättre på båda om jag vågat åka lift :P

Näe men nu ska jag ta och göra mig lite klar, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0