Packning

Har nyss kommit hem från André & Karin, har varit barnvakt åt Tim & Nova från klockan 14 ungefär. Har gått hur bra som helst och dom har varit så lugn & snäll :) Kollade på tv, pysslade och gjorde armband osv.
Har inte blivit mycket datasittande för mig dom senaste dagarna. Igår så var jag ju i Gävle med Judit och handlade lite. Vart inte så mycket, men det vart iallafall en kofta, linne, läppglans och en klänning.

 
Kofta + Linne 298:- Cubus
Klänning 159:- från Vila

Och idag efter skolan så var jag ner på stan med Amme och skulle kolla efter lite saker tills i helgen då jag åker till Vemdalen med Judit, Luva, Wahlbeck & Hans. Hittade allt förutom en mössa, så jag får ta den fula vi har här hemma som ser ut som en svart tomteluva typ.. äh.

  

Väska Friis & Co 600:-
Klänning 500:- (vet inte vad affären heter eller vad det är för märke)
Solglasögon 99:- Lindex
Pärlörhängen 49:- från Lottas

Är lite stolt övet att jag börjat köpa lite kläder med färg istället för BARA svart. Fast iofs så vart det en svart klänning, men den var så billig så det gör inget. Den vit/blå klänningen vart det kärlek vid första ögonkastet för, satt som en smäck! Jag brukar oftast inte handla klänningar, men nu vart det 2 :) Synd att jag blir så jävla fattig efter helgen bara haha, men det får det vara värt för jag köper nästan aldrig kläder så.

Fick även reda på ett litet knep mot nickelallergi som jag aldrig vetat?! Att man målar lite vanligt genomskinligt nagellack på själva metallstången som går igenom örat, så ska prova med det och hoppas på det bästa.

Nu ska jag alldeles snart börja tvätta kläder och packa, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Efter att jag gjort det så ska jag hoppa in i duschen och sen måla naglarna, får bli lite french manicure.



Näe men PUSS. Nu vart det mycket bilder!


Kommentarer
Postat av: Amanda

roligt med bilde.r. fortsätt så:D

2010-03-04 @ 21:15:12
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0