Posten

Har äntligen fått an avi som jag väntat på i en vecka nu typ, från adlibris. Måste hämta den idag för vi har seminarium på torsdag och jag har ju inte kunnat plugga ett skit utan boken haha. Men nu så!

Vaknade för ca en timme sen och ringde till CSN och har klargjort lite saker, så då var det fixat.
Hoppas på att jag får ett sommarjobb nu då bara. Annars löser det väl sig på nå vis ändå :)

Igårkväll så tog jag och amanda oss en promenad på ca 40 min vid 00 tiden, skönt att få lite friskluft. Men halt som fan var det på vägen så jag höll på att halka ett antal gånger, men jag klarade mig. Sitter och väntar på att Malin ska höra av sig så ska hon komma hit med lilla Liam så ska vi ta oss en promenad vi också! Synd att det är snö ute bara.. kommer vi ens ha en sommar? haha.

Sitter och funderar på om jag ska duscha nu eller efter promenaden. Tror fan jag duschar efter. Ska ändå försöka städa upp lite här hemma så då lär man väl behöva en dusch efter det.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0