Soft dag

Idag har det varit en bra ledig dag måste jag säga. Har haft mycket att göra men inget som känts jobbigt. Började dagen med att ta en promenad med Malin & Liam ner på stan till spelbutiken och till apoteket, sen gick vi till kyrkan en sväng och sen hem hit. Satt och pratade och kollade på tv och busade lite med Liam. Nu längtar jag verkligen till lördag.. första gången på länge jag längtar till att få festa och dra ut faktiskt. Kan bero på att jag ska festa med Elin & Malin! :) Vi ska till hertsjö med Elin till någon som hon känner för att förfesta, kommer bli kulkul!

Efter att Malin & Liam åkt hem så kom Judit hit, så åkte vi och gjorde några ärenden, bland annat att hämta ut boken och amanda skulle hämta utt nått hon fick på posten. Åkte till MM och gjorde oss en varsin sallad och åkte hem till Judit och åt och pratade. Salladen va skitgod! Sen kom Pecca en sväng och sen åkte jag hem.

Va hemma en liten stund och för ett tag sen så gick jag och amanda en liten promenad till Erica och hälsade på och kom ganska nyss hem, så SÅ har min dag sett ut för er som vill veta haha. Ska alldeles snart ta och lägga mig. Ska upp runt halv 7 för att duscha och greja..

Nu har jag väl ändå kommit igång med bloggandet igen tycker jag. Läre bara börja knäppa lite mer bilder haha. Nu Elin är det då du som ska ta tag i bloggandet :D

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elin

jaaaa jaaag skaaaa :)

2010-03-31 @ 19:01:41
URL: http://elinhildingsson.devote.se
Postat av: Linn

Ja lite mer bilder tack ;)

2010-04-01 @ 01:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0