Teo 2

Sov i Freluga inatt, kollade på en skräckis eller vad man ska kalla det igårkväll. "The Orphan" hette den, ganska bra faktiskt. Kunde dock inte sova på ett jävla tag efter det.. låg och vred och vände på mig och var rädd för att Esther skulle stå bakom min rygg. Fick sova med nattlampa haha! Har börjar blivit mer och mer rädd efter filmer och jag vet inte varför. Förr vart jag aldrig rädd för filmer. Hoppas att det vänder snart igen.



Efter att jag hade vilat i förrgår tror jag det var så öppnade jag ögonen och fick för mig att jag såg en liten kinespojke stå under min spegel, eller så var det en tjej med ful frilla. Men jag blundade direkt igen och sen va "det" borta. Måste fan ha varit hjärnan som spelat ett spratt där, eller så håller jag på att bli galen. Tror inte direkt att jag har en liten kines i mitt rum.. men man vet aldrig!!

Vaknade iallafall imorse av en glad liten Teo som fyllde hela 2 år! Fasters lilla älskling håller på att bli stor. Han pratar jättebra nu också tycker jag. Blir mer och mer hela meningar och han förstår mycket mer :) Va ut med han en sväng på dagen och åkte lite pulka och sen gick vi in så fick han bada lite. Mor och far kom dit en sväng också och firade med tårta och paket. Åkte sen hem med far och sen duschade jag och åkte tillbaks för jag blev bjuden på mat. Så då var det jag, michael, kris, helena och helena som satt och åt och pratade. Mycket trevligt!

Näe men nu ska jag ta och sova en sväng, har inte sovit riktigt på en vecka. Men har iallafall varit duktig och hållt mig med maten. Har inte slinkit ner något onyttigt hittills och har även rört på mig. Det är slut med småätandet också, nu jävlar ska det bli en förändring!!

Lägger in några bilder imorgon, orkar inte leta sladden till mobilen nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Jo Alex, du har en kines i ditt rum. Träffa han sist när jag sov hos dig. han är dock lite blyg & kär i dig. Han brukar stå å titta på dig när du sover sa han:) Sov gott inatt:)

2010-03-28 @ 16:27:22
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0