Vafaen

känner hur min hals gör ondare och ondare, fan i helvete om jag får halsfluss eller något. Trodde att operera bort halsmandlarna skulle hjälpa mot sånt, så som doktorjäveln sa men NÄLÅ! har ju haft halsfluss 400 gånger sen operationen. Inga halstabletter har jag heller. Och mina läppar håller på att torka sönder och ingen lypsyl har jag heller.. livet är svårt just nu.

Sen kom jag att tänka på att jag & Camilla inte har något liv. Vi har börja sagt alla ord först som dom är och sen baklänges samtidigt som vi gör ett häftigt move med armen.

tex: polisen - nesilop, har suttit och skrattat åt alla dom där hur länge som helst haha.
våran grej dedär!

Nä nu ska jag krya på mig hoppas jag, och det hoppas jag att du gör snart också Elin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0